luni, 14 mai 2018

Mana-n mana.

Mana-n mana prin Centrul Vechi. Intr-o sambata, pe la pranz.
Eu si el.
El mai are mai putin de juma de metru pana ma ajunge. 36 la picior, imediat imi incalta adidasii mei 37...Picioare lungi (mor de dragul cracilor lui lungi!!!), lung cu totul, pare mai mare. Se opreste la tot ce vede scris sa citeasca, intra in vorba cu oamenii, uneori. Vrea sa ascultam toti cantaretii ambulanti de pe la colturi de Lipscani. Apoi vine si imi spune,in soapta, "imi dai niste bani sa le dam in cutia aia?". Vede un afis cu concertul Scorpions si ma intreaba "La astia ai fost la concert cand eram si eu la tine in burtica?". (Dintotdeauna cand vedeam vreun afis de concert, pe la care am fost pe vremea mea de "doi in unu", ii spuneam..asa ca acum ma intreaba mereu..).

Tinta noastra este o librarie. 
Asa am plecat de-acasa: decisi sa ne infigem intr-o librarie. La Universitate intram in Libraria Mihai Eminescu. Intreaba doamnele unde e zona de carti pentru copii. Coboram si incepe sa caute. Gaseste. Alege. Vreo patru. Se uita la ele si renunta la doua "luam doar doua, pe celelalte mi le comanzi tu de pe elefant?"Comenteaza "pe asta o am de la doi ani... pe asta mi-o citea Vali(fosta bona)... pe asta mi-a luat-o tati....pe asta am luat-o cand am fost la Humanitas" .  Ce de amintiri! :)

Iesim din librarie cand se inchidea.
O luam la picior, inapoi, pe jos, spre Unirea. Spre metrou. 
Calea Victoriei. 
Vrea pe o banca pentru ca "as vrea sa rasfoiesc si eu cartea asta". Banca, pe Calea Victoriei, nu gasim. Gasim, insa, o scara de muzeu si ne asezam pe niste trepte.
Trece o doamna cu forme mai ... speciale. Se opreste din rasfoit si imi sopteste razand "wow,ce sani mari are doamna aia!!!".  
Ne ridicam si continuam drumul. 
Din nou Centrul Vechi.

O tipa, care sta la o masa, la o terasa, ii face cu ochiul. E foarte frumoasa. Si destul de dezgolita pe alocuri :). "E destul de sexi doamna asta, nu crezi?" ma intreaba o voce mica din dreapta mea. "Cam da".

Ii arat casele vechi, balcoanele, ferestrele mai speciale ale unora. Imi atrage atentia ca sunt afise cu "cade tencuiala". Glumim despre cum o sa cada balconul uneia si inventeaza pe loc, rapid, un scenariu horror. Ma prefac speriata si intru in joc. Fugim putin. Ne strambam unul la altul. Ne prostim. 

6 ani si (imediat) jumatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉