vineri, 30 martie 2018

Numele meu e Peter. Peter Iepurasul!!


Hei, buna, ce mai faceti? Cum v-a gasit primavara aceasta? Poftim? Cum ... cine sunt? Ia uitati-va mai bine..poate din profil ..sau asa, din spate..? Jacheta asta nu va spune nimic? Dar zambetul meu..ei? 

                                                 Dar daca stau asa...



ce ziceti..ma recunoasteti?



Oh, ce ma bucur, ce ma bucur!! M-ati recunoscut! Da, chiar eu sunt, Peter Iepurasul!

Sa stiti ca, inainte sa ajung la tara, acolo unde are loc actiunea acestui film, eu am trait la oras niste ani de zile!
Va puteti imagina asa ceva? 
Evident ca in vremea cat am fost iepuras de oras purtam mai mult decat o jacheta albastra. Aveam si pantaloni in carouri si niste pantofi, super meseriasi, portocalii.
As putea spune ca nu mi-a displacut viata la oras, doar ma stiti, oricand si oriunde sunt optimist si gasesc eu nazbatii de facut, oriunde m-as afla.
E drept ca ma simteam ca pestele pe uscat, uneori, caci traiam cam inghesuiti intr-un apartament de bloc. Eram eu, Joe-un pusti de 6 ani- si parintii lui. Asta nu ne-a impiedicat, insa, sa ne facem de cap in nenumarate situatii si sa facem tot felul de lucuri impreuna. Eram prieteni la catarama, ma lua pana si la scoala cu el. Mai intai colegii m-au privit cu scepticism: hm, ce sa caute iepurele acesta cu noi , la ore?
Ei ma priveau ciudat, eu ma holbam ca mata-n calendar la toate socotelile si materiile pe care le faceau ei la scoala.
La unele ore, recunosc, ma plictiseam ingrozitor. De fapt, va spun un secret (shhht) uneori atipeam in timpul acestor ore. Bine, nu adormeam adanc, dormeam iepureste, dar un pui de somn imi prindea tare bine...
La o ora de biologie, am iesit si eu la tabla. De fapt, sincer vorbind, am vazut un morcov mare si eram asa de lihnit de foame (imi uitasem pachetul acasa) incat m-am repezit la el cu viteza luminii. Doar ca era un morcov desenat pe tabla, asa ca m-am pocnit de tabla de am vazut stele verzi. Ca sa nu se prinda copiii ca am imbulinat-o, am intors-o ca la Ploiesti si m-am facut ca m-am oferit sa fiu ascultat.

Va imaginati ca imi placea maxim ora de sport. V-a picat fisa si de ce: ieseam mereu pe locul intai, cand era vorba de alergari. O singura data nu am fost primul, cand m-a durut labuta (caci la ora de chimie atipisem cu ea sub cap si imi cam amortise). M-a scos din pepeni, pe moment, ca am pierdut. Apoi, insa mi-am amintit ca important este sa participi

Intr-o zi, cum plecam noi de la scoala, pe biciclete, am zarit intr-un balcon de pe drum o iepuroaica, care uda niste flori intr-un ghiveci. Am remarcat-o, desigur, caci nu erau foarte multi iepurasi in orasul unde traiam eu. M-a remarcat si ea, iar a doua zi, a iesit pe trotuarul din fata si am stat putin de vorba. Am aflat ca o cheama Rose. A treia zi i-am dus un buchet de morcovi proaspeti, pentru care mi-a multumit si i-a rontait fericita.

Din acea zi am facut tot felul de lucruri impreuna: topaim (labuta-n labuta) pe strazi, faceam concursuri de sarit garduri prin parcuri, alergam prin apa ce tasnea din aspersor, faceam tumbe prin iarba...
Cum ne jucam noi intr-un parc, ne prosteam declamand diverse roluri imaginare, a venit la noi cineva. Un domn, care s-a prezentat si mi-a facut o oferta. A spus ca ne tot urmarea de ceva vreme, ca imi urmarea gesturile, felul in care vorbesc si ca l-am dat gata cu talentul meu actoricesc. Ce mai tura vura, el dorea sa joc intr-un film.
Oferta a fost de nerefuzat. Am acceptat pe loc.

Asa ati ajuns voi sa ma vedeti in filmul Peter Rabbit, un un film de animatie pentru intreaga familie. Este o super comedie si va rula in cinematografe incepand cu 30 Martie 2018. Filmul este adus in Romania de InterCom Film 



Ah, iar daca va intrebati ce s-a intamplat cu Rose, iepuroaica, pai a fost alaturi de mine la toate-absolut toate filmarile…Cand terminam ma astepta cu un suc de morcovi si o salata verde delicioasa!

Cum-cum?..Ce-ati zis? Pe urechile mele, am auzit bine?! Am auzit pe cineva cerand un autograf?
Oh, desigur, ma simt onorat, stati numai sa-mi gasesc pixul meu in forma de morcov!
A vazut cineva unde mi-am pus pixul meu in forma de morcov?!?!?

@@@
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2018
proba 11: Peter Rabbit – Aventuri din (i)realitate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉