sâmbătă, 6 mai 2017

O sambata.

Daca mi-ar fi spus cineva..acum 6-7 ani..ca sambata la ora 10 o sa fiu deja cu doua cafele baute, cu doua feluri de mancare aproape gata, cu a doua masina de spalat bazaind (continutul primei masini era deja la uscat..in balcon), cu un mic dejun pt doi pregatit si consumat deja, cu un joc piticot jucat deja, cu niste adunari si inca nshpe activitati (dintr-o carte cu activitati..stiti genul..) facute tot in doi ...daca mi-ar di zis cineva ca o sa fac toate astea pana la 10..ah..well..i-as fi ras in nas.
Daca mi-ar fi spus cineva ca o sa fac toate astea dupa o noapte cu f putine ore de somn..as fi zis ca e nebun(a).
Daca mi-ar fi zis cineva ca..dupa ce am si calcat..si am mai bagat si o rapida (e drept) curatenie prin casa..o sa fiu in stare sa ma duc si la sala...as fi lesinat de ras.
Daca mi-ar fi zis cineva ca..dupa asta..o sa mai ies si in parc cu copilul..i-as fi spus ca nu are habar cum sunt eu.
..
Si totusi..
Sambata mea asa a aratat..
Si..inca mai am energie. Pai da..ca seara abia incepe. 😀
Drept e ca maine e cu tatal lui..asa ca..daca va fi cazul o sa si dorm.. Dupa sala 😁😀😁😀.
Dar nu mult..caci la 16 mergem la Varekai, Cirque du Soleil...la Romexpo. 😍😍😍. Si abia astept...😉
..
Aaaa...nu v-am zis..?!?! Eu cred ca numele meu este si Duracell... 😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉