joi, 23 februarie 2017

Drumuri si stari

In stanga mea,intr-o masina,el si ea. Fiecare privind tinta inainte,mergem o vreme in paralel in coloana strazii. Nicio vorba,niciun zambet,nicio privire. Mintea imi zboara la o scena de film si la replica lui Pacino din Parfum de femeie.
***

 La radio aud Nina Simone si cant impreuna cu ea..it's a new day..it's a new life..si imi vine sa deschid geamul sa le spun si lor ca si-ar putea exersa zambetul.

***
Las geamul. Vreau aer. Ma rog..la catr masini sunt in jur..nu pot spune ca e aer curat,dar tot adulmec primavara in el. Ma uit la cer. Ma uit la casele/blocurile din jur si ma intreb cata viata sau neviata incape in ele.

***
Un magazin de bijuterii cu un afis scris de mana lipit pe usa. Citesc: atentie,treapta la intrare!! Ma buseste rasul..cati or fi cazut,saracii,pana sa puna afisul ala acolo? Cati vor mai cadea inca?!?!

***
Cum ar fi sa ne lipim si noi pe piept cate-un afis pe care sa scriem,cu litere de mana,atentie..si inca vreo doua trei cuvinte. Avertisment pt cei ce ar incerca sa se apropie.

***
Un caine al nimanui face pipi pe o coroana mortuara expusa in fata unui magazin de pompe funebre.

***
Un domn din masina din dreapta se holbeaza la mine. Privitul e la liber. Zambetele la fel.

***
In jeepul lui,un alt domn isi scobeste cu pasiune nasul. Gaseste -se pare- o comoara..pe care,mai apoi,o studiaza. As deschide geamul sa ii arunc niste servetele caci poate,bietul,n-a mai avut bani pentru asa ceva.

***
Politistul de la Universitate fluiera cu falcile umflate la maxim. Imi aminteste de un desen dintr-o carte de-a lui Andrei: vantul care sufla peste copaci. Au aceeasi fata.

***
La radio este ceva care imi place. Nu stiu cine si ma intreb de ce nu anunta si ei.. Ma straduiesc sa retin ceva din versuri ca sa caut pe net -mai tarziu- piesa. Omul.

***
Ajung la munca.
It's a new day..imi mai suna, inca, Nina Simone.. Da,mai, Nina..asa e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉