marți, 31 ianuarie 2017

Final de ianuarie

Dupa un somn bun de vreo 7 ore (da..la mine e suficient atat, atunci cand dorm bine orele alea) cafeaua bauta cat inca e intuneric, momentul ala de liniste deplina afara si in casa, cand oamenii inca nu au intrat in vria zilei..ah..well..toate astea sunt cumva speciale.
In ultima vreme am fost concentrata mai degraba pe ce nu am, decat pe ce am, iar asta nu a fost o idee buna. Caci devin inversunata si consum inutil energie. Parca mi-am tot dat cu stangu'n dreptu'. Chestii care nu se leaga si nu ies cum mi-as dori pe parte de job, copil care a intrat intr-o etapa a afirmarii personalitatii -etapa foarte greu de manageuit de una singura, dorinte care nu se indeplinesc.
Nimic din toate astea nu depind doar de mine. Asta uitasem.
Unele lucruri isi au timpul lor, cursul lor, e bine sa faci cat poti sau cat stii -la ele, apoi astepti si le lasi sa isi urmeze drumul si mai vezi tu ce fel se intampla. Nimic nu se aseaza altfel decat ii e dat sa se aseze.
In timpul asta ar fi bine sa nu pierzi din vedere ce ai. 
Momentul asta de cafea din Costa Rica- bauta intr-o deplina liniste. Copilul sanatos, care se va trezi zambitor si va vrea sa ne tinem in brate, cafeaua si vorbele si masa de pranz cu o draga prietena - la birou, uneori cate-un telefon de la un(o) prieten(a) care vrea doar sa te mai auda, pana si traficul in care ascult muzicile mele si visez cai verzi pe pereti..lucrurile alea mici care pot fi trecute cu vederea sau pe care poti alege sa le savurezi.

Hai..ziua poate sa inceapa! ☺

7am edit:
Si s-a trezit si mi-a aparut in camera si mi s-a agatat de gat ca o maimuta si mi-a soptit hlizindu-se "ce faci,papusa?" 😀
M-a busit rasul...e repkica unui porcusor din Angry BIrds, catre Stella. (Daca nu stiti filmul..nu am ce sa fac)
O fi visat Angry BIrds ..nu stiu. Oricum in dimineata asta sunt Stella cea roz si cantareata 😁😀

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉