joi, 15 decembrie 2016

Vinovata

La 4 am deja am vazut mai multe filme decat pot duce. M-am invartit pe toate partile, am terminat si ciocolata si portocalele si batoanele raw ale copilului...si abia acum..lipindu-mi nasul de geam..am priceput care e faza. 
Bai..numai pe mine m-a fiert la foc mic..toata noaptea..aceasta luna atat de plina?!?!?!
Ma uit la ea si ..jur..zici ca se stramba la mine. Nah..iti scot si eu limba..nesuferito care mi-ai dat noapte alba..plina de milioane de agitatii..

Mai nasol e ca in cateva ore va tb sa fiu functionala..nu stiu cum o sa imi iasa asta...
Ma apuca groaza cand ma uit la ceas..
Pe bune...chiar e 4.15??!!😣

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉