miercuri, 14 decembrie 2016

Ganduri matinale

Nu m-am mai trezit demult la 6 am..
De fapt,de cand stam aici, nu cred ca m-am trezit vreodata asa devreme..
E o dimineata inghetata de decembrie..pe fereastra vad multe blocuri (asta e o priveliste cu care ma obisnuiesc mai greu..Noroc ca nu sunt aproape de al nostru..macar nu ne facem cu mana din case😀). Mai sunt vreo doua trei ferestre luminate... Ba chiar un balcon impodobit si luminos si sclipicios..gata de sarbatori ☺.
..
Sarbatori am zis??
Chiar ieri am vazut brazi pe la Nerva Traian..si ma gandeam cum sa fie anul asta: in ghiveci sau sa nu? Stiu ca Andrei abia il asteapta..si,mai ales,abia asteapta sa il impodobeasca..
Mai avem si de scris lui Mos Craciun..de data asta a zis ca ii scrie el ☺.
I-as scrie si eu vreo cateva randuri, credeti ca indeplineste si dorinte de femeie in toata firea??☺

Azi vine Mosul la gradi la el,am vorbit aseara cu educatoarea lui. Ma bucur nespus ca nu fac serbarea din aia cu nu stiu ce costume si cu hai sa punem copiii sa invete poezii pentru mos ☺.
O serbare scurta..cu animatori si mos si cadouri luate de parinti..doar pt copii..nu cu parinti. Asta imi place...zau ☺.

...
6.41...dimineata de 14.
Ce an nebun.. (in general in sensul bun☺).
Multe schimbari...multe si mari..
Multe am aflat despre mine..si m-au surprins in bine ...
Multe emotii..de toate culorile si de toate nuantele...
..
Hopurile mari sunt trecute..mutari..gradinita ok..o pustoaica de 22 de ani pe post de bona/ backup..
Da..sunt pregatita sa il inchei pe domnul 2016.

...
Visul noptii a fost cu vara..cu rochie de in alb si picioare goale in nisip. Si cu dans si cu sangria. Si cu un superb rasarit la care ma uitam si zambeam cu toate zambetele posibile ☺




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉