luni, 24 octombrie 2016

Timp

Stiu ca e un cliseu, dar totusi..imi explica cineva si mie unde se duce timpul cand se duce???

Ziua de azi..24 octombrie..luni..imi va ramane lipita de suflet. Baietelului meu, pe care il iubesc de mor (chiar si cand se cearta cu mine ca un om mare..ceea ce ma scoate maxim din zona de confort😀), i se misca primul dinte.
La 4 ani si nici 11 luni..i se misca primul dinte!!!!

Bai...bai,domnule timp!! Ho! Mai usor. Ia-ma mai usor!!!
Bai..eu nu eram pregatita pentru asta!
Desi i-am tot citit carti pe subiect, desi am tot vorbit cu el si am incercat sa il pregatesc..eu pe mine nu m-am pregatit deloc pt asta.
El rade...il hatana cu limba,cu degetul..vrea sa manance un mar tare ca sa ii cada, cum a facut zana Floriana (e una dintre cartile pe subiectul asta).. El e pregatit. Din nou..el e mai pregatit decat mine. Sa piarda un dinte. Sa mai creasca putin..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉