duminică, 30 octombrie 2016

O duminica.

Probabil ultima dimineata de duminica aici... Intr-un fel o sa imi fie dor de cartierul asta, de obloanele din lemn cu care faceam noapte in miezul zilei, de porumbeii care isi tot depuneau oua prin jardinierele balconului (chiar daca nu voi uita cum era sa mor cand am venit din Costinesti dupa 5zile si am inteles ca aveam un pui decedat intr-una dintre ele..Stiti ce parfum de roze emana un animalut mic mort si ramas in soare cateva zile? Stiti in cate bucati se rupe cand il iei-icnind desigur- ca sa il arunci? Nu stiti, nu?😀). De vecinul Vasile, din vila din fata noastra, cel care nu are tv,ceas,internet,masina de spalat.. (nu ma intrebati cum de am primit toate aceste informatii..😀). De catelul Lucky, latratorul si de copii neiubitorul.. De bradul asta din fata geamului meu..si de ceilalti multi copaci mari care umbresc cartierul vara..
Oh..da..si de cele 10-15 minute cat faceam pana la munca. Sigur si de ele imi va fi dor!!!

Bine ca e casa unei prietene si vom putea sa mai venim pe aici cand vom vrea..cand ne va vrea..☺

9 luni. 9 luni de cand sunt aici.

Multumesc, Ruxandroooo!

Ah.. Are sens sa spun ca imi va fi dor de vara? Ca vara asta..din vara asta nu am inteles nimic..mai nimic..Poate de aceea ma uitam la vacante prin tari cu vreme mai prietenoasa prin ianuarie..asa..cam de ziua mea. 😜

Bonus..doi grasi cu care m-am privit in ochi cat imi beam cafeaua ☺



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉