vineri, 15 aprilie 2016

de-ale lui Andrei..

Ca sa nu-mi ies din mana, desi ritmul nu-l mai tin demult..:))

Trecand pe langa un catel care-si arata dintii si-si lingea botul:
-Hei, nu te mai linge asa pe bot ca eu nu sunt delicios!!!


Ne cade un con de brad pe langa nasuri..fix in fata noastra pe strada..Il rdica si-l arunca cat colo, in iarba, pe pamant..
-Du-te inapoi la tine-acasa, cred ca ai fi fost tare singur pe strada...hai ca sigur acolo sunt niste melci cu care sa te imprietenesti..(era dupa ploaie si era plin de melci iesiti la plimbare..)

Neavand voie inghetata, pe motive de gat cu herpangina..
-Sunt foarte ingrijorat, nu o sa mai am voie niciodata sa mananc Betty Ice..?? Imi fac foarte multe griji pentru asta, mami!!


Acasa, la iesirea afara, isi indesase in rucsac si o revista cu Minioni. S-o cititm in parc. Benzi desenate. Afara soare, frumos, alergaturi, joaca, cum naiba sa stai sa citesti in parc??...asa ca eu am facut-o uitata...Vine momentul sa plecam din parc, vrea nu stiu ce din rucsac si vede revista..
-Of, mai, mami, uite, pe asta trebuie s-o citim neaparat acum..Neaparat. Altfel am luta-o degeaba cu noi si nu se poate s-o fi luat degeaba...
Incerc sa-l imbralig ca s-o lasam pe mai tarziu..acasa...
-Nu se poate, Minionii mi-au zis ca vor si ei sa stea la soare, pe banca!

Face vreo tampenie. Nu-l cert, doar il fixez cu privirea (da, am eu privirea aia care face mai mult decat orice cearta..)..Stie ca a facut o super mega porcarie..Asa ca...
-Oh, mami, ce te iubesc..Friends forever???


Urcam scarile. Cand am bagaj mult, urc eu prima, asadar sunt cu 4-5 trepte in fata lui...
-Hei, mami, wait for meeeeee......


Nervos (rau de tot) pentru ca eu nu vreau sa-i dau ce-si doreste fix in acel moment. (respectiv tableta)
-BA O SA IAU TABLETA, si pe tine te dau afara din casa si eu tot o sa ma uit la ea!!!

Sau....la extrema cealalta...

Seara, inainte de culcare:
-Multumesc, mami, ca-mi faci viata mult mai frumoasa.



In love. Forever. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉