marți, 22 martie 2016

o carte si multe stari

Desi cam peste tot pe unde-i gasiti descrierea veti citi ca este o carte despre iubire...iubirea care strabate deceniile...care invinge anii..etc-etc...eu am ramas cu sentimentul ca, in primul rand, este o carte despre cum poti sa imbatranesti frumos. Sa imbatranesti frumos pastrand iubiri nealterate, prietenii frumoase, secrete in cotloane de intuneric..orice, DAR ORICE!, te poate ajuta sa realizezi asta. Da, povestea de iubire pare a fi cea pe care se pune accentul, in sensul ca tot romanul de croseteaza in jurul ei, daca ea nu exista nici romanul asta nu ar fi existat... Dar, cumva, eu am cules si multe altele din cartea asta... Sa inveti sa accepti ce ti se intampla fara zbateri inutile, sa inveti sa mergi mai departe orice s-ar intampla, sa ai in jur o mana de oameni care-ti vorbesc si-ti inteleg graiul (nu limbajul, nu dpdv lingvistic!), care-s "acolo" atunci cand ai nevoie de ei "acolo"...

Sunt multe de spus...dar, pote, cel mai important lucru pe care-l pot spune este ca..dupa ce-am inchis cartea asta, cand am terminat-o..am avut senzatia ca-s un pic mai bogata..ca stiu ceva...ceva in plus fata de ce stiam cand am inceput-o. Este sentimentul pe care l-am avut la cele mai multe dintre cartilei Isabelei Allende. Stiam de cand mi-am cumparat-o ca imi va lasa o stare faina ..ca la finalul ei voi zambi...Exact asa a fost.

De fapt, in cateva cuvinte, starea mea la final as rezuma-o asa:
Drag.
Cald.
Lumina. 
Zambet. 
....si....
Pe bune, hai sa fim mai misto decat suntem. Mai senini. Mai putini inversunati. Relax. Take it easy.
Pe bune, hai!

"Vinovata" de starea asta a fost...



p.s.
Va recomand cu mare caldura si drag..cea dintai carte pe care-am citit-o eu de Isabele Allende, cartea care m-a luat si m-a ridicat suuus...si m-a lipit de tavan..si m-a adus inapoi si..., intr-un fel, mi-a rasturnat viata cu fundu-n sus la vremea citirii. In sensul bun. Tara mea inventata.

De fapt..va recomand scriitoarea. T

Eu cred ca am doar una sau, poate, doua carti (traduse la noi) necitite. Periodic ma intorc la ea. Ma cheama intr-un fel al ei..cu scriitura ei..cu Chile al ei..cu memoriile ei...cu..si cu..si cu...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉