marți, 29 decembrie 2015

Premiu Organik. AL MEU. ) Si cateva recomandari.

Am castigaaaaat!!! Ce? Pai produse Organik, mai exact astea


Daca vreti sa aflati mai multe despre ei, go to ORGANIK
N-am facut mai nimic, am citit un articol de pe un blog pe care-l am in blogroll, am lasat un coment, am fost nr 11, am iesit la random. Yupiiii. Asa de rar castig ceva ca si uitasem sa verific rezultatul :))

Multumesc, Ioana. Me, happy!! :)



Si, pentru ca tot a venit vorba de cosmeticale...sa va marturisesc la care am eu o slabiciune? L'Occitane. Am de la ei de la balsam de buze, crema de maini, sapunuri...pana si parfumuri de vreo 2-3 tipuri, solide-lichide, de care vreti:)). Am fost fan al lor de cand abia aparusera pe piata, stiu ca au niste preturi nesimtit de mari, dar daca urmaresti promotiile si daca mai prinzi si vouchere in promotii...te-ai scos.
Pentru fata- raman la cremele mele Avene. Altele nu suporta tenul meu sensibilos , uscat si deshidratat fara de ele. :)
Am facut o fixatie si pe produsele MAC. Da, stiu, si astea sunt scumpe in spume...dar jur ca isi merita toti banii. Primele produse de la Mac le-am primit candva de la Oana, prietena mea din Canada, pe vremea in care nu erau prezenti al noi pe piata, iar eu nu auzisem de ei. Le-am iubit, dar..pe atunci eram pe Clinique si , conservatoare din fire, nu schimbam nici daca aveam cum. Doar ca intre timp am mai crescut si m-am indragostit de Mac. Vinovata a fost si prietena mea Alina, care mi-a facut cadou anul trecut pe vremea asta primul fond de ten de la ei. M-a tinut pana acum vreo luna. Adica aproape un an. Cool, nu? Asadar..va zic, sunt misto! Mai ales ca au o gama de fond de ten care uniformizeaza, dar NU se vede pe fata deloc. Ceea ce, din punctul meu de vedere, este minunat.

Si mai am niste slabiciuni. Mari. Se cheama OYSHO si WomensSecret. Deci...da, pijamale and staff like that, vedeti siteurile lor, daca nu cumva deja ati vizitat magazinele.

Sa va mai zic? Mai bine ma opresc.
Asadar..ca sa ma intorc la ce ziceam la inceput..me happy!! Am castigaaat!:))
MINUNAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉