miercuri, 11 februarie 2015

sa inotam zic!:)

Va mai amintiti de orele noastre de inot cu Carmen Bunaciu? :)

(iti amintesti, Carmen?:P)


Andrei avea 2 ani si aproape 6 luni:)), era cel mai mic din grupul de copii- dpdv varsta, era mare fata de vreo 2-3 care aveau cu cate-un an mai mult ca el- dpdv fizic...si a fost super mega incantat de apa si de balaceala.
A fost prima lui socializare in gasca de copii. V-am povestiti de ea AICI.
(daca n-ati citit atunci, va invit s-o faceti acum!)


Apoi a venit vara, a venit marea cu 2 Mai- mai intai - si cu stat in valurile ce aveau o tempratura care pt mine era sub cea acceptata, dar din care el nu mai dorea sa iasa, asadar il scoteam cu plans cand vedeam ca devenit usor vinetiu...:)). Apoi a venit marea cu Costinesti cu Vox Maris, unde-a dat de piscine...si de jacuzzi:)) Piscina de copii, piscina mare cu tati, jacuzzi cu mine.. Si iar a prins gust de apa si de balaceala...


De atunci au trecut luni de zile...Iar acum, reincep curusile de inot cu gradiiiiiii!!!:)
Me and Andrei Happy:P
Speram ca si copilul va fi:))

Abia astept! Sper sa mearga si din grupa lui, caci el vrea tot ce vrea sa faca doar "cu copiii de la bubuluze mali":)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉