marți, 27 ianuarie 2015

update de dimineti cu gradi

luni, 19.01
 cand vede hainele de gradi: nu mergem la gradiii...nu vreau la gradi..nu-mi place la gradi...stau acasa toata ziulica..etc-etc-etc..
L-a pototlit, pe drum, Andrei. Acolo a mai plans nitel, dar am plecat doar dupa ce s-a mai linistit. N-a mai plans ziua...

marti, 20.01
plans acasa, marait pe drum, plans la gradi nitel..tinut de mana si luat cu el in clasa sa stau si eu cu el "de trei ori". (timpul se masoara in alte unitati la el..cred ca la toti copiii, in general..)

miercuri, 21.01
"de trei ori" ma vrea, in continuare, in clasa. ma prinde de gat, de mana, eu nu pot si nu vreau sa ma rup brusc din stransoarea lui sa-l las plangand asa..Aleg sa stau pe vine, langa el, si-i explic..si-i explic..si-i explica si educatoarea..si, pana la urma, e ok. Pot pleca caci s-a oprit si-mi spune papa,mami.

joi, 22.01
a cerut el haine de "afara" si sa mergem la gradi. din nou sa stau si eu "de 3 ori" cu el. Cand am ajuns s-a tinut tare pana a vazut o fetita (care era in prima ei zi aici) lipita de maica-sa si plangand. Atat i-a trebuit ca sa inceapa tremurul buzei si o lacrima mica in colt de ochi... Dar s-a oprit...
vineri 23.01
stie ca merg la teatru. e decis sa mearga cu "micul bus" (pe care i l-am aratat si i-am explicat ca o mearga chiar el cu busul ala0 la teatru. stie si piesa. asa ca..foarte repede ne imbracam si plecam. doar ca..hait, stai, tre' sa ajunga si la masa inainte. el nu vrea, el nu vrea sa-i scot geaca, el nu vrea la masa, el vrea la teatru... pana la urma a mers la masa si a mers si la teatru cu zambet pe buze.

sambata, 24.01, 8.30.
mergem la gradi.
nu, nu mergem.
marait, gata sa planga, apoi intelege si se bucura.
2 zile (sambata si duminica) repeta si verifica in continuu ca nu s-au terminat cele 2 zile de stat acasa.
duminica seara ii spun: maine e luni, maine mergem tu la gradi eu la munca.

luni, 26.01
usor marait in timp ce-l imbraca Andrei. atat. pe drum ma anunta ca vrea sa manance cereale de la gradi. hait, imi spun, daca azi nu au cereale? sun, verific, e ok. ajungem la timp, il schimb si se pregatea s-o ia singur pe scari spre masa. imi zisese deja "mami peaca la munca!pa, mami". L-am dus, totusi, pana jos:)

marti, 27.01
la 20 minute de la trezire "suna pe doamna de la gradi (adica pe d-na directoare) sa vedem daca au cereale si azi la gradi. " Explic scurt ca nu putem suna pt atata lucru, ca eu stiu deja ce au azi, ii spun ce au si-i spun ca e bun. "Haide sa mergem!". Graba mare, noroc cu Andrei (mare) ca apuc sa ma imbrac si eu... La gradi tocmai coborau la masa...mi-a zis sa-l duc pana jos si apoi sa plec la munca. Ceea ce-am si facut, mai ales ca "papa,mami!" a fost spus din mers..in timp ce era cu spatele la mine (adica nici nu s-a mai uitat in urma)


continuam.....

Nu stiu cum/cat de repede e adaptarea in general la altii. Habar n-am. Chiar nu stiu. Ceea ce stiu este ca ma bucur ca el vrea, ca eu cred ca s-a adaptat frumos, ca ma bucur ca am putut sa fac ceea ce am simtit ca e mai bine pt el (am putut=am fost lasata de cei la gradi sa fac cum am simtit eu, chiar daca, poate, nu credeau ca e bine cum fac. V-am mai zis ca am mare incredere in instinctele mele, si, da, sunt mandra ca am simtit bine si acum. Gata cu lauda:)))
Acum..tre' sa va marturisesc ca eu nu am intrat in ritm..inca. Mi-e greu sa ma trezesc mai devreme ca el...mi-e greu sa ma misc suficient de repede dimineata...mi-e clar ca sunt 1-2 tabieturi (gen cafea) la care ori renunt, ori fac ceva sa am timp de ele inainte de trezirea lui. Adica, evident, sa ma trezesc inaintea lui macar cu 1/2 ora. Mi-e greu si seara..caci timpul petrecut cu el este mult mai scurt. Caci acum pica de oboseala de pe la 20.30-21...Inainte la ora aia abia ne pregateam de baie.. Avem impreuna doar 2, max 3 ore. Seara. Atat. Atat mai petrec cu el. Da, mi-e greu. Dar...well...cred ca este cea mai buna alegere sa mearga la gradi. Va amintiti ca va spuneam ca eu o sa fiu ok daca lui o sa-i placa. Ei, bine, iata-ma...ok. Daca reusesc sa "manageiuesc" si aspectele organizatorice ale diminetilor..well..o sa fie si mai bine!! :))
Oricum timpul trece mult mai repede. Mult mai repede! Sunt usor nauca..o sa-mi revin! :P





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉