luni, 19 ianuarie 2015

telegrafic

Sa stiti ca nu am inchis pravalia numita blog, recunosc ca nici n-am dat pe aici, dar e doar o etapa...
Sarbatorile ne-au fost pline, vacanta cu iesiri in parcuri si cu zapada si cu multaaa joaca. De pe 5 ianuarie Andrei merge la gradi. Colectivitatea e buna, dar aduce si boli..lui, dar si noua. Asa ca...acum abia am terminat medicalul...poate ca apuc sa ma adun, sa recuperez si sa termin toate cele care ma asteptau la munca..si povestim dupa aceea.

Recunosc ca m-a daramat aceasta boala, stiu ca e doar inceputul asa ca, va rog eu, nu mai spuneti si voi asta caci nu vreau s-o mai aud! Nu-s obisnuita, Andrei n-a fost un copil bolnavicios (cu exceptia acelei veri de entero fara numar, el viroza n-a facut ever! cu atat mai putin amigdalita pultacee..). Acum el e bine, e la gradi, eu sunt -inca- luata de boala cu tot antibioticul pe care l-am luat...Andrei mare si el luat.. Asta e.. Le depasim, ne facem mari, mai rezistenti...

Revin..cand apuc..
Pana una alta voi sa ne trimiteti energii pozitive sa se adaptreze cat mai usor. El. Noi. :)

Ah, a trecut si ziua mea...care m-a prins cam cazuta psihic...dar..asta e...nu mereu poate sa fie totul roz, nu-i asa?!?! In plus..parca nici anii impliniti nu-s cei mai..putini:)).

2 comentarii:

  1. La multi ani cu intarziere! Multa sanatate, sa te faci bine repede si sa treceti usor prin acomodare. Sper sa ii fie bine lui Andrei la gradinita, sa ii placa si sa mearga cu drag acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...Cred ca ii este ok..chiar acum il "urmaresc" pe web:))

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉