vineri, 23 ianuarie 2015

premiera lui si premiera maica-sii..

Premiera de azi a lui


Aseara i-am adus aminte ca avem cartea si ca stie povestea, iar azi de dimineata abia astepta sa plecam ca sa mearga cu minibusul la teatru. :)




Premiera mea de azi:
In Carrefour un nene se tinea dupa mine si mi se tot zgaia in cos. Stiti din ala mare, cu roti, de impins.. Cand sa ii zic vreo doua mi-a spus delicat "Stiti ..cred ca acela este cosul meu"...Am zambit stramb, i-am dat cosul, mi-am luat ultimele produse adaugate la el in cos..si i-am multumit pt ca a avut bunavointa sa-mi arate si unde era al meu. Pe care, altfel, cu greu l-as fi gasit..
Pam-pam!

Sa aveti un weekend minunat! Noi sigur il vom avea plin si cu multa dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉