luni, 8 decembrie 2014

Si au trecut 3 ani....Si am mancat tort...

Da, scriu rar, din ce in ce mai rar, caci v-am spus ca au inceput zile pline-pline pentru noi. A trecut Sfantul Andrei, a trecut si ziua in care baietelul nostru a implinit trei ani, a trecut si Mos Nicolae...
Ne pregatim de mama focului pentru cele ce vin, caci mai avem Craciun, mai avem Sfantul Stefan...ca sa nu mai spun de Revelion...

Pe 3 decembrie Andreiul nostru a implinit trei ani. Trei ani care-au zburat ca vantul, iar acum ma uit la baietelul acesta care isi exprima dorintele-vointele asa de bine si parca tot nu-mi vine sa cred ca el este ghemul de om care mi-a fost pus in brate acum trei ani. Trei ani plini, trei ani frumosi, trei ani de intamplari traite din plin, trei ani de zambete si de lacrimi (uneori). Pentru mine greul a fost la inceput. Cauza a fost refluxul lui Andrei. Cu trecerea timpului mi-am dat seama ca, din fericire, cele grele se uita..se acopera de intamplari frumoase si de zambete si raman acolo..inchise..in sertarase ascunse. Asadar noptile alea nedormite, planse adesea, spaimele ca poate fac eu ceva gresit si d-aia are copilul reflux, apoi noptile cu cate 7-8-10 treziri ale lui, toate astea s-au dus.. A venit vremea cand a inceput sa mearga, a venit vremea cand a inceput sa vorbeasca, a venit vremea in care a inceput sa stie sa ceara ce vrea-sa refuze ce nu vrea, sa-si exprime macar o parte dintre sentimente-stari...E mai usor. E mai bine. E mai mare, e un copil cu care te intelegi daca il tratezi cu respect (iar asta ar trebui sa se intample cu toti copiii, intotdeauna.)
Cand a facut un an avea viroza urata rau de tot, nu ne-am bucurat de ziua aia caci el nu s-a bucurat de ea. Era cu febra, cu muci, fara chef..
Cand a facut doi ani a avut primul baietel in vizita. Alex, pe care l-a...sa zicem "suportat" in sensul ca nu era el prietenos cu cei mai mici ca el pe vremea aia, plus ca nu suporta sa se joace cu toate cele ale lui decat foarte greu... Dupa o jumatate de ora de "acomodare" s-au jucat in paralel.
Anul acesta, la trei ani, au fost Alex(2 si 3) si Codin(3 si 7). Anul acesta a fost primul an in care chiar s-a bucurat de minipetrecerea de ziua lui, de cadouri, de tort, de faptul ca i s-a cantat la multi ani, de tot... A acceptat cu destula usurinta cand copiii s-au jucat cu toate jucariile lui, chiar si cu cele noi sau cu cele preferate. A fost asa...cumva parca mai "intelept", intelegator. In general. :) A primit o gramada de cadouri si spre seara ii vana pe toti prin casa si le cerea "inca un cadou, mai vreau un cadou!". De altfel asa cerea si pe 4 decembrie, adica ziua de dupa ziua lui:)).
A primit ce a cerut: adica o felicitare cu happy birthday si un breloc cu masina. Atat a vrut. :) A mai primit lego cu Planes, un fel de tableta de copii interactiva sub forma de autobuz galben- foarte misto si-i place pt ca-i cu exercitii cu litere/numere/cuvinte, carti multe, puzzleuri si mai multe (si asta e foarte bine, caci chiar ii place sa le faca!), abtibilduri sa tot lipeasca (caci este-in continuare-fan!), masinute desigur:P, o minitrusa de pictat cu 3 animalute din ipsos (care-s deja pictate si lipite pe frigider), ciorapi cu Thomas, inca niste hainute (la care, de data asta, s-a bucurat), un hopa mitica Angry Birds (din pacate asta s-a desumflat foarte repede, cred ca a cedat pe undeva o lipitura..), povesti pe cd si..nu in ultimul rand..param-pam-pam, iata ce-a mai primit si savurat:))

De la momentul suflarii in lumanare avem filmulet, pe ala nu il incarc aici, dar puteti sa ma credeti pe cuvant ca i-a palcut sa i se cante si sa stinga lumanarea. Le-a placut, apoi, tuturor si sa-si bage degetele in tort si sa manance din masinile alea:))

Eu am primit un foarte frumos buchet de flori, fix la ora la care s-a nascut Andrei. 13.35(asa scrie acolo pe biletel, eu nu stiu cat era ceasul caci nu m-am uitat la ceas atunci:)..). Ca bonus la copilul minunat pe care l-am primit acum trei ani:))




Pentru ca, dupa cum va spuneam, stau foooarte prost cu timpul...deocamdata las sa vorbeasca cateva fotografii de la petrecere. Cu mici comentarii la ele.

Bonus, poza de la tuns, caci -de Mos Nicolae- a vrut copilul la tuns si noi am respectat dorinta lui. Ne tundem la Ciufolici, o sa revin cu detalii despre "amabilitatea" celor de acolo, dar si despre cadourile primite de la Mos Nicolae. Ruda saraca a lui Mos Craciun. :)
la prima ora, inca in pijamale, primele cadouri..


dupa trezirea din somnul de amiaza, cadouri de la Diana si bunicul..
Da, asa se fac puzzel-urile:))
"tableta" interactiva
Andrei si Alex la studiu..
Fiecare calare pe ce poate..
Doi creti:)
Alex si Codin. La studiu:)



2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. multumim:) si io zic asa, dar...cioara mereu isi vede puiul altfel:)
      acum e fara bucle, da' mie tot simpatic mi se pare..

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉