joi, 6 noiembrie 2014

Sarbatori si Ikea cu mult rosu.

Sunt nascuta in ianuarie, dar NU IMI PLACE DELOC iarna...
O accept si ma bucur de zapada si de Craciun de cand a aparut Andrei in viata noastra. Dar tot nu-mi place. Si cum sa-mi placa daca sunt o super fruguroasa, imi ingheata nasul cand ies din casa indifferent cum m-as imbraca, straturile de nshpe cm de haine de pe mine ma fac sa ma misc ca o pasare impaiata, daca e gheata alunec de nshpe ori pe zi, daca e zapada am de dat muntii adunati pe masina in fiecare dimineata.. Cum sa-ti placa anotimpul asta?:))
Si cum sa-ti placa ca te apuca noaptea la munca, caci, nah, se intuneca foarte devreme ... Si ca nu mai ai cand sa iesi cu Andreiul pe-afara..caci daca e deja bezna nici el nu mai are chef de iesit..

Si totusi...astept sarbatorile cu drag. De fapt astept decembrie cu drag..Va face 3 ani chiar in a treia zi de decembrie, apoi vine toata cohorta de Mosi, apoi mai este si bradul (oh, da, sigur iar vom avea dileme daca sa fie natural sau nu.. Andrei-mare zice artificial, eu zic natural..mda..stiu..nu-s ecologista, dar mirosul ala de bard imi place mie de mor...), miros de portocale (d-aia nu pot eu sa mananc portocale vara, caci asociez mirosul lor cu sarbatorile de iarna..deh, is copil crescut pe vremea comunismului, doar de sarbatori pupam portocale..) si de prajituri...Si vom scrie si anul asta scrisoarea pt Mos Craciun,. Pe prima a scris-o anul trecut...anul asta sigur va fi mai bine, deja stie el mai multe si o sa scriem dupa dictare:). Si cred ca o sa mergem si la patinoarul din Cismigiu, caci de anul trecut parea fascinate, de la 3 ani cica ar putea merg..sa vedem daca mai vrea. (Ocazie cu care o sa-mi scot si eu patinele de la naftalina si o sa vad daca n-am uitat sa mai merg pe ele:P)

Iar ieri..intr-o scurta vajaiala prin Ikea am vazut chestii care mi-au palcut mult-mult si pe care le vreau in casa de sarbatori.. Ele sunt cam astea..
.... pentru ca vreau sa scriu felicitari si sa le trimit prin posta, iar ele sunt numai bune de pus pe plicuri...
.....pentru ca le si vad asezate pe pervaz sau pe masa...cu luminitele lor frumusele foc...fie pe rosu, fie pe alb...


...pentru ca deja vad orhideea asezata in..
..pentru ca deja am vazut si lumanarile care s-ar potrivi cu...
iar lumanarile sunt astea...

Si ar mai fi...dar alea sunt usor inutile, asa ca nu le mai las si foto. Doar le insir: o patura tare frumoasa si pufoasa ROSIE, o lenjerie de pat care are si ea-evident-rosu ca sa te simti si mai mult intrat in spiritual Craciunului...Bine, am mai vazut si-un poat misto, si-un dressing misto si inca nshpe chestii despre care n-are sens sa le mai pomenesc:)

Dar pe astea din poze zau ca tre' sa le avem in casa de Craciun!! :) Ce bine ca Ikea e la o ..traversare de strada distanta de munca mea:))). Drept e ca e o aventura sa traversezi strada asta, dar..uneori..are sens:)



2 comentarii:

  1. Eu am o slabiciune pentru Ikea. Noroc ca ajung rar ca altfel ar fi afectat rau bugetul familiei. :)
    De Craciun au si acea campanie prin care doneaza 1 euro pentru fiecare jucarie sau carte de povesti cumparata, bani care ajung la copiii defavorizati, deci un motiv suplimentar sa trec pe la ei. Mi-ai cam deschis "apetitul" pentru cumparaturi de Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ajungeam rar..pana cand sediul meu de munca s-a mutat in..Victoria Parc. Adica sar din birou in parcare la Ikea. Si, da, e vau de bigetul familiei de cand am Ikea si Mall si Carrefour vis a vis de munca:(

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉