vineri, 7 noiembrie 2014

patine pentru copii

Are careva copil de aprox 3 ani care patineaza? Sau ati avut? Daca da..astept opinii, sugestii referitoare la patinele potrivite. Pana atunci ma delectez cu siteul Decathlon...cu astea...
caci vad ca sunt reglabile, nu par nici foarte rigide (ghetele), dar nici moi sa ii joace glezna ca la nebuni....

Pe mine m-a invatat tata sa patinez pe la 5 ani, asa ca eram mai mare decat este acum Andrei. Anul trecut, pe patinoarul din Cismigiu, unde tot mergeam noi, erau copii de la 3 ani cu trainer. Am intrebat pe un nene de la cati ani e ok sa puna patine in picioare..eu ma gandeam ca de pe la 4..el zicea ca de pe la 3... Stiu ca multi zic ca inotul este singurul sport ok de-a fi practicat si de copii mai mici...oare asa este...? Oare e prea devreme pentru patinaj? El parea incantat cand ii vedea si cerea si el pe gheata.(Bine, asta nu inseamna neaparat ca o sa ii placa sau ca, dupa "prima oara" o sa mai vrea)
Voi ce stiti despre asta? If..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉