miercuri, 12 noiembrie 2014

Klaus Iohannis -VOTAT.

Da, asa va arata votul meu si nu numai ca nu am o problema in a spune asta, dar am de gand s-o trambitez pana nu mai pot, peste tot, sa imi conving prietenii din afara sa voteze, sa fac lobby peste tot! Pentru ca as vrea ca al meu copil sa creasca intr-o tara care ar putea sa devina "normala". Pentru ca -daca iese Ponta- tara asta va fi orice numai nu normala!

N-am vazut aseara dezbaterea, eram in timpul "jobului de mama", dar (puteam sa jur!) am gasit deja postata pe youtube toata dezbaterea. Va recomand s-o vedeti, indiferent cu cine votati, desi..daca si dupa ce-o vedeti tot cu Ponta votati...e trist!
Asa ca eu, azi, am vazut/ascultat. Si sunt revoltata de tupeul acestui .....Ponta...care se vrea presedinte. Ah, da, mi-ar fi placut ca Iohannis sa aibe mai multe cuvinte la el! Ah, da, eu (care-s mai repezita) uneori sunt agasata de lentoarea discursului lui.
Cu toate astea stampila mea va ajunge pe IK.

FARA DUBII!!!

O parte a dezbaterii
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉