joi, 28 august 2014

atat de multe..

Mult timp n-am mai scris, de mult timp am promis (pe FB) detalii despre cum am inteles noi ca avem bona mincinoasa si nebuna... N-am apucat, nu stiu nici acum ce/cat apuc sa scriu...
Pe ea am dat-o afara fara sa fim acoperiti (adicatelea fara sa fi gasit ceva in schimb), multumesc lui Dumnezeu ca nu i-am crapat capul in seara aia, caci mult nu mai aveam...JUR!
In paralel..incerc sa ma acomodez cu locul cel nou unde mi-e munca..nu prea imi iese...dar merg mai departe caci asta-i viata, nu? :)
Cautam bona, vedem ce trece de sita convorbirii telefonice initiale...mergem si pe varianta gradi private - daca nu gasim bona in timp util...Deocamdata mai avem matusa libera, dar in cateva zile asta se va termina... Va tinem la curent daca om ajunge iaca asa la gradi germana sa stiti ca nu ne-am propus asta, da' asa a fost sa fie..:)
Sunt multe, sunt foarte multe, mult prea multe sa mai apuc sa le scriu. Uneori sunt prea multe si sa mai apuc sa ma gandesc la toate. Vi se pare ca simtiti printre randuri o oboseala care incepe sa isi spuna cuvantul...? Nu vi se pare..ea este acolo... Sunt atat de dezamagita de aceasta ultima intamplare...si atat de furioasa am fost...pe mine ca mi-am lasat copilul cu o cretina si mi-a luat mult prea mult sa ma prind de asta...eeeei...mda...asta e... Am, totusi, asa...cumva... un feeling bun...ca vom iesi cu bine din toate. Una dintre ele...s-o intampla aia care "trebuie" sa se intample, caci incep sa imi recapat atitudinea aia mai putin "agitate" de dinainte de copil..adica ma reintorc la ideile mele de atunci "cand ceva e dat sa se intample se intampla..." si "daca se intampla un lucru, inseamna ca nu-i degeaba"...Si altele de genul asta, u know what I mean, isn't it? Ca va fi bona, ca va fi bona si gradi program scurt, ca va fi gradi particular cu program lung ...cumva le vom scoate la capat...cumva s-or aseza ele..ca doar nu suntem nici primii, nici ultimii care traim din astea...

Ma concentrez pe ce ne ofera frumos zilele astea.. Si gasesc destule. Din fericire asta e modul meu de-a fi...cand sunt in situatii nashpa, privesc doar spre chestiile misto si asa ies cu nervii intregi din ele!

Am o prietena...v-am mai zis de ea...cu copil mai mare cu aprox 6 luni ca Andrei. Cea cu "tara de la Breaza". Mereu a fost saritoare...n-o sa uit ca prima baita acasa a lui Andrei ea i-a facut-o...
Iesisem din spital, venea seara, nu simteam ca m-as descurca sa-i facem baie..(in spital il spalasem la chiuveta, in cadita era cu totul si cu totul altceva..dupa mintea mea). Si mi-a zis "vrei sa vin eu sa-i fac baie?". In cateva ore era la noi, desi avea si ea copil mic acasa, strabatuse orasul intreg (caci stam la mama naibii una fata de cealalta) ca sa ajute. Ei, bine, si acum s-a oferit sa stea (cand va fi nevoie, pana iesim din impas...daca va fi nevoie) cu amandoi copiii. Sa-i scoata in parc, sa le dea pranzul, sa-i culce (aici se intreba daca o sa se lase si A adormit, caci al ei e genul care-adoarme in 10 minute cand i se citeste..)...tot tacamul.  Am zis sa merg cu el, la ei acasa, aseara, sa o las cu amandoi si eu sa plec vreo ora-doua..sa vedem cum e. Cum reactioneaza ei, nu cum se descurca ea... Asa ca..seara noastra a aratat cam asa:
-pe la 19 inca incercam sa conving pe A sa iasa din casa. (noua moda e ca NU mai vrea sa iasa..prefera joaca cu toate cele ale lui ..asa ca e o intreaga munca de convingere sa il mai scoti...). Hai, mami, ca mergem la Codin si la Mihaela..hai, mami, ca te asteapta Codin...".. Nu si nu si nu...
-pe la 19.20 ma suna Mihaela..fi-su ne astepta..A refuza iesitul..Minunat. Cica "da-mi-l mie la telefon" I-l dau..ii repeta si ei  "nu plecam de-acasa...nu mergem la Codin si la Mihaela..stam toata ziulica in casa"..etc-etc. Codin aude si se pune pe plans.. Andrei nimic...de neclintit...
-pe la 19.30 imi priveam consternata copilul care se juca si NU avea gand de iesire... Renuntasem sa mai inventez chestii pt convins...renuntasem la ideea ca vom merge la ei...
-pe la 19.40 il vad ca incepe sa-si adune niste carti intr-o punga si il aud "mergem la Codin si la Mihaela sa ii aratam lui Codin cartile noi".Hait! Tati imbraca repede copilul, fug si io sa trag niste ceva-uri pe mine sa nu carecumva sa se razgandeasca daca nu ma misc ca la armata...Recapitulez in minte..pe drum spre lift..apa am luat, servetele am luat, haine de schimb daca o transpira..n-am luat, dar lasa ca are ea Mihaela daca o fi cazul...sigur am mai uitat ceva, dar o sa aflu pe traseu...sau n-o sa aflu ceea ce va insemna ca, de fapt, n-am uitat nimic, nu? :))
-pe la 19.50 ne urcam in masina, sun la M sa-i zic ca venim.. Imi dau seama ca, fiind noi pe drum de seara spre vizita, sigur o sa-l apuce ora de cina pe-acolo...stiu ce copil avem la usa si la foame face ..nu, nu urat, dar HOTARAT!!!, asa ca verific cu ea si daca are ce sa-i dea si lui sa manance (adica verificam ca ea detine si chestii pe care le consuma al nostru, caci seara nu mananca orice..)
-pe la 20.10 ajungem...
Se saluta si...haide la joaca, in camera lui Codin... Asta dupa ce depasim faza "vleau in curte, melgem in culte, nu stam in casa" caci pe ei mai mult la curte i-am vazut si ...in graba plecarii...cred ca am uitat sa-i mentionez Andreiului ca acum NU la Breaza mergem..ci la apartamentul din bloc din Bucuresti (unde-am mai fost doar o data...acum mai bine de jumatate de an, deci clar A nu mai tinea minte)
Normal ca la ora aia n-am mai plecat nicaieri, asa ca n-a apucat sa ramana singura cu ei, dar e clar ca s-ar descurca..Genial cum poate functiona la ei copiatul a ceea ce face celalalt: a vrut unul la masa, a venit si-al doilea (care initial nu dorea masa. ghiciti care-a vrut la masa??!!! :P); a vrut unul la spalat pe maini..si celalalt dupa el...etc-etc-etc...
Cert este ca..pe la 21.45 inca nu puteam sa iau Andreiul de acolo.."nu plecam, ramanem la M si la C" "mami, e noapte, mergem sa dormim si noi, uite si ei tb sa se culce" "nuuuuu...nu plecam...dormim cu M si cu C." si s-a dus si-a stins si lumina... Evident ca nu avea chef de somn..I-am lasat pe ei trei  sa se distreze cum or putea si m-am dus pana la bucatarie si de-acolo tot auzeam chiote, chicoteli, rasete....
Intr-un final, adica dupa 22.00 si dupa reprizele de plans ale ambilor cavaleri, am reusit sa plecam...

Ca tot va spun de etapa "nu iesiiiim" a Andreiului. Acum doua seri l-am putut scoate doar spunandu-i ca mergem la librarie, ceea ce am si facut, caci noi nu ne pacalim/mintim copilul... Asa ca am mers toti trei la Humanitas Kretulescu (iar, da!) unde a stat O ORA (minim) ca sa.."citeasca". Toate cartile pt copii lasate la dispozitia lui...cu litere, cu numere, cu trenuri, cu animale..nimic n-a scapat nerasfoit..  Ce sa mai mergem in parc dupa aceea..cand am iesit era seara, era 21..si a decis "e seara, mergem acasa!":))

Cu toate ca se lasa greu scos din casa..am reusit sa ajungem duminica si la Ferma Animalelor. A si hranit animale, unele i-au placut mai mult(iepurii, capritele), pe altele le-a si ignorant (strutul).. chestia aia pe care se sare l-a bucurat nespus, desi NU a sarit pe ea..doar alerga de la un capat la altul..sus si jos..pe ea... Micile locuri de joaca i-au placut.. A vrut, apoi n-a mai vrut, apoi a vrut iar sa calareasca si el ponei..N-a calarit, caci cand dorea el iar, se facuse si super tarziu si coada si soare...A si mancat acolo...I-am dat (prima oara in viata lui!!) si-a scuipat  pen' ca nu i-au placut cartofii prajiti (ce bineeee!)

A...ca mi-am adus aminte de "placut"....Cand ii place ceva din ce face/mananca/etc...are un refren gen "ne jucam toata ziulica in casa" sau "mancam toata ziulica cereale" "nu iesim deloc-deloc..stam si citim toata ziulica toate toate cartile"... Incerc sa-mi dau seama daca a luat-o de la mine, de la Andrei, de la Diana sau...de unde..? Nu c-ar fi foarte important de la care a a luat-o, dar spusa de el suna atat de hilar...:)))
Are acest refuz de-a iesi afara...o fi de la ce s-a intamplat cu ultima bona..o fi doar o etapa in cresterea lui...nu ma prind.. Mai aud si pe la alte mame (cu copiii prin jurul varstei lui) ca patesc asta... Devin extrem de interesati de joaca cu jucariile lor...or what??!!??

Ca de final..sa va aruncati un ochi pe aici. Si, daca stiti parcuri prin Tulcea, ceva locuri de joaca, dati un semn! :)

p.s.
Cand oi putea, oi pune si poze!

2 comentarii:

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉