marți, 17 iunie 2014

voi ce muzici mai ascultati?:)

Noi avem un radio nou:)) Si el canta cam pe-astea..


Un elefant se legana pe o panza de paianjen...si fiindca ea..nu se lupea..a mai venit un elefant. DOI!!
Doi elefanti..se leganau..pe o panza de paianjen...


sau

Locomotivele disel si cu-abuli sunt difelite...dal toate vol sa isi faca treabaaaaaaaa

sau

Pisicuta noasta hoatza..a facut o bolboloatza(:P)...in camala a intlat si fliptula lu Adei a mancat

sau

Un motan cat un pisoi..pampalampalam...sta in gunoi..pampalampalm....a fugit golanu' motanu'...

sau

Latza-latza latzisoala...te pimbi pe ulisioala...cu papusii losioli...

sau

tlei iezi cucuiezi ...usa mamii descuieti...

sau

melc-melc cotcobec (:P) scoate colane boulesti si te du la balta sa bei apa calda...si la Dunale sa bei apa tulbule...

si altele, multe, multe, nici nu mi-am imaginat cate-a tinut minte..

LE CANTA!! Si le lui canta prin casa, apoi, daca se prinde ca-l vezi/auzi.. se rusineaza cumva...si rade si apoi, dupa ce-i trece rusinea (ca-i trece repede) incepe "ii canta Adei si lu' tati/mami/Diana/bunicu'/baietzelul.."si da-i si canta...si povesteste si recita si..ce mai, tot ce stie!

-Mami da-mi, te log-telog, pusin suc.
-Mami, dar tocmai ai baut sucul...
-Pusiiin, pussin...atata de pusin (si "masoara" o distanta infima intre aratator si degetul mare)

Ne pupam cu nasul, la culcare, pe intuneric prin pat. O data...de doua...de trei..
-Gata, mami, hai sa dormim.
-Ial-ial..inc-o data si gata! Ultima!Plomit!

Inainte de somnul de pranz (povestita de Diana)..Isi pune un cearceaf mic (al lui) pe cap si
-Buhhh..Adei e o fantoma, o spelie pe Diana...

Inainte de somnul de-aseara..canta aia cu elefantii...
-Cand erai bebelus asa iti canta mami ca sa adolmi...si tu sugeai (si imita sunetul de copil care suge din plin) si adolmeai...Acum esti baietel male..o canti tu lui mami...tlei elefanti se leganau...
-Hai, mami, sa dormim si noi si ei..mai cantam si maine (parea ca nu are niciun gand sa se opreasca din cantat si ceasul arata 23 trecute fix:P)
-elefantii nu vol sa doalma..vol sa se legene!Adei canta elefantilor ca sa se legene. Doalme mami, Adei nu doalme!
-Hai, mai, mami, ca ti-e si tie somn...uite..si tu esti oboist..\
-Nu vleau sa fiu oboist..nu vleau sa fie somn....



Ieri seara am mers cu metroul, asa mi-a tunat mie..sa dam o fuga pana la Unirea si pe la DM-ul ala din zona. A fost a doua oara pentru el cu metroul, prima oara cu mine si cu el (data trecuta a fost doar cu Diana). Tot un ochi cascat si mirat si placut impresionat. Am ajuns in Unirea si am mers direct la Diverta sa-i iau cartile cu Pixi (le avea baietelul cu care-am fost la Breaza si i-au ramas in minte). Mers frumos, civilizat, de manutza...cascat gura prin magazinele de jucarii, dar fara sa vrea ceva 9v-am zis ca-l intrebam mereu "vrei, Andrei, sa iti luam..x..?" "nu-nunu"...Doar sa se uite si sa puna mana ...atat..Exemplar:) Singura problema e cand trebuie sa platim caci "nu vleau sa platiiiiiim!!plecam fara sa platiiim!"Bine ..pana la urma platim..si iesim. Dupa Unirea am vizitat ne-am plimbat pe jos prin centru...am intrat si prin DM ...am mai luat una-alta si apoi back to the metro station. Cu tot cu bunicul, pe care l-am gasit plimbandu-se prin zona si l-am surprins cu prezenta noastra acolo:)

A impresionat si o tanti vanzatoare cand a inceput sa recite numele personajelor masini din CARS. -Asta e Greta! Asta e Preaplin. Asta e Regele. Asta e mama Bernouli...etc-etc..
-Doamna, chiar asa se numesc (a zis ea dupa ce s-a tot uiat pe ambalaje..) le stie pe toate?
-Stie cam 150 din 200 cate sunt intr-o carte cu ele...(oh,da, eram tare mandra!nah!cum altfel!ca doar noi nu l-am obligat/pus sa le invete..dar de cate ori ne-a pus sa-i citim numele..numai noi stim:P)


Cam asa ne "prezentam" la cei 2 ani jumate, momentan.
Mai departe..om mai vedea...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉