miercuri, 28 mai 2014

Emotii

Maine e ziua cea mare..s-o notam in calendare:)
Maine, 29 mai 2014(cu 5 zile inainte de implinirea celor 2 ani si jumatate), mergem cu Andrei la baziiiin!!! Nu stim cum va fi, nu stim daca va vrea sa intre/nu stim daca-i va placea (apa pare sa-i placa maxim, dar, nah, vom vedea acolo...poate ca bazinul il inhiba..). Nu ne propunem nimic, doar sa vedem reactia la apa-bazin. E mic (bazinul) 1m adancime, vreo 7m lungime. Deci nu-i panica:)  Abia astept. Abia astept, zau! :)

O sa vrea sa sara in apa, cum vrea de cate ori ajungem pe langa vreun lac (gen Cimsigiu) sau cum dorea la mare, vara trecuta, cand il luam in brate pana la apa mai mare si mi-era frica sa nu-mi sara in cap din brate direct in mare?? Habar n-am. O sa il zapaceasca prezenta copiilor (nici nu stiu cati sunt in grupa)? O s-o mai recunoasca pe Carmen(Bunaciu)-draga noastra prietena, care ne primeste maine la cursurile pe care le tine ea cu copii? (Da, la ea la ora/bazin mergem) Astea si altele la fel sunt dilemele mele acum... 
In urma discutiei cu Carmen am inteles ca e bine sa avem un slip/prosop..just in case..daca o vrea..daca i-o placea...sa se scalde in voie... 
Abia astept. Ah, asta v-am mai zis? Ei, da, si ce daca..o mai zic o data: ABIA ASTEPT!!!

Si..deja ma gandesc ca ..daca o sa-i placa ..o sa mearga ei doi, tata si fiu, ca baietii, la bazin:)) (o sa ma duc si eu si-o sa stau pitita ca sa-i spionez, ca macar la primele sedinte tre' sa vad ce si cum..doar nu credeati ca ratez asta! :P)

Hai, mami, zi-mi ca o sa-ti placa! :))
(1. dragostea de apa s-o transmite genetic? ca, daca da, are sanse s-o iubeasca.
2. oare cand era la mine-n burta si valurile ma leganau pe marea din 2 Mai...el stia? Cand inotam cu el in mine (ca un autentic kinder cu surprize) el stia? s-a uitat el prin vizor de buric si-a vazut marea cea mare..si i-a placut oare?)
Multumim Carmen pentru emotiile astea pozitive pe care le nasti in noi! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉