joi, 15 februarie 2018

Marea si vara din portbagajul meu

Cine ma cunoaște știe deja ce dragă mi-e mie vara și marea. Plaja. Rasariturile. Apusurile.
Ei,bine,marturisesc ca vara mea trecută e încă în mașina mea. Nuuuu...nu am inca nisip,pentru ca am mers de cateva ori pe la spălătorie (totuși..).
Însă...în portbagaj..încă am chestia pe care stau pe plajă si niște papuci. Jur.
Ultima mea mare a fost în august...
Am fost in Vamă in a doua jumătate a lui august, cât A era în tabăra.
Am plecat greu...nu,nu penru ca Vama m-a mai mișcat cumva pe dinăuntru. Căci nu prea m-a mai. Sau, ma rog,m-a mișcat, dar nu neapărat pozitiv.
Ci pentru că știam că e ultima mea mare pe 2017. Și că..hm..cumva plecarea de la "marea mea" însemna și finalul verii mele...
Am ajuns în București...în câteva ore am plecat să îl aduc pe A din tabăra acasă.
Și...nu am putut..sau nu am vrut...sa iau din portbagaj ce v-am zis ca este și acum acolo...

De câte ori pun ceva în el...le văd.
Și zâmbesc...pentru ca e așa ca și cum..ca și cum sunt deja pregătită de mare. De vară. De soare si de zăcut pe nisip și de apă si de... Mmmm...

Număr lunile.
Și...cu cât e mai aproape mai-ul..cu atât mi-e mai mare zâmbetul.

Hai,măi,vară...vinooo....😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉