luni, 16 octombrie 2017

Un weekend de 9 zile, Plaiul Cornului, dureri de cap..

Asa i-a zis Andrei acestei pauze de gradinita. Caci 5 si cu 4 (adica doua weekenduri) dupa cum a adunat el rapid, fac fix 9. Sigur, motivul n-a fost unul foarte fericit, adica, nah, o otita..
Dar am profitat de medical si am fugit cu copilul la "tara de la munte",  Plaiul Cornului.. de care va mai povesteam si-n alte dati. Nu am stat toate cele 9 zile, dar o parte dintre ele acolo le-am petrecut..

Eu, care nu-s deloc fan munte, pot spune ca m-au topit culorile padurilor toamna. Frumusete pura, liniste cat cuprinde, aerul respirabil, soare, temperaturi de stat in tricou.. Plimbari, mici trasee..ah, da, am facut o febra musculara la gambe cum n-am avut never cu tot mersul meu la sala....

Azi, inapoi la birou, greu-greu, dupa 9 zile de pauza, dar si cu forte proaspete si cu chef de munca. Ceea ce..hm..e mare lucru. :))

Daca nu m-ar teroriza (si vorbesc f serios si fara sa exagerez cand folosesc termenul!) o durere crancena de cap din motive de sinuzita activata (cum am ajuns inapoi in Bucuresti...), ar fi o zi misto, chiar luni fiind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉