luni, 13 martie 2017

Sa dansam..zic.

Doua optionale si-a ales A la gradi. Cursul de creatie si cel de dans. Daca la cel de creatie mi-e foarte clar ce se intampla,caci in fiecare luni luam obiectul creat acasa si il asezam langa celelalte (si sunt chestii f misto facute cu mainile lui.), care e faza cu dansul e mister total.
Clar e ca avem seri de dans. Punem muzica la tv si da-i si baga.. Mai nou are preferinte,nu neaparat pe cele ale mele..desigur.
Ei,bine,azi am reusit sa aflu cateva "scheme" de la dans. Am vazut dansul pestisorul, dansul sapatului(?!?!?!), dansul valurilor, dansul sarpelui.  Nasol e ca eu nu le-am executat prea bine..am fost corectata,dar si consolata tandru cu o mangaiere pe par "lasa,mami,o sa vezi ca vei reusi si tu intr-o zi!".

Asa ca..ma scuzati..am de exersat.
Intens!!!!
😉

Un comentariu:

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉