joi, 16 februarie 2017

Aici se viseaza vacante

Se simte si la voi primavara asta in aer..sau doar eu,insetata de soare si de verde,am inceput sa o simt?
Avea Ada Milea un cantecel..ala imi suna in cap de ceva zile..si era cam asa..
Eu mi-as baga 
Granita-n ranita
Ranita-n granita
Si-as pleca..

M-a apucat asa un dor de vacanta..cum nu pot spune. Dar vacanta..pe indelete..cu de toate..si,mai ales,lunga! 
Unde prin "cu de toate" se intelege o plaja,o apa,muuuult soare. Nici macar nu cer mult😀

Andreiul..molipsit de la mine sau pur si simplu pt ca e si el copil calator..a facut progamul: 
-Mami, in aprilie sau mai mergem la Sinaia cu Diana... Care e prima luna de vara?
-Iunie..
-In iunie vorbim cu tati si mergem noi trei la mare,la Costinesti. La Nicusor la Vox. Apoi mai mergem si in Grecia noi doi si mai mergem si la Breaza cu Codin si Mihaela si la 2Mai.

Atat vrea si el 😀😁
E de-al meu,clar!!!
Atat ca el e mai planificat decat sunt eu..

Ce nu stie el inca..este ca s-ar putea sa plece in prima lui tabara😉. (Chiar asa..la ce varste v-ati trimis copiii in tabera? Prima oara..5 zile..cu adult prietena cu parintii.)
Si nu stie nici ca maica-sa vrea sa il duca in Vama cu cortul..vreo 2-3 zile..sa testam si asta..ca doar tb invatat cu dificultatile vietii de mic 😀. (Cred ca o sa ii placa..sincer..)

Asa ca..revenind..am niste mancarimi de talpi ..maxime. 
Timp sa fie. Ah...poate ca si bani..desigur😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉