sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Aberatii de sambata

Dupa o luna si un pic de gradi bilantul arata asa: doua viroze, o laringita, o otita si..de aseara..cred ca a treia viroza. Caci ..daca e vineri seara si a mers si el doua amarate de zile la gradi (si alea doar cateva ore,caci joi l-a luat bunicul si ieri Diana..ca sa nu stea pana vine ma-sa de la job)..cum puteam sa ne bucuram de venirea weekendului altfel decat asa?!?
Sunt resemnata. Ma simt ca un hamster care alearga pe cerc in cusca lui.. 

Vine ziua lui de nume. Vine 1 decembrie..presimt ca anul asta ratam defilarea, caci si daca va fi bine el..eu nu ma simt in stare sa fac baie de multime. Vine ziua lui de nastere. Nici nu vreau sa ma gandesc ca vin si sarbatorile. 
Nu ca as putea sa nu ma gandesc caci orasul e impanzit de becuri si nebunia (sub numele de "spiritul sarbatorilor") a inceput. Nu am cum sa ratez asta..jobul meu de langa mallul baneasa imi ofera bucuria nespusa de a vedea (ca in fiecare an!!) cozile de masini cu disperatii care se varsa in magazine. Si, tot ca in fiecare an, sunt consternata.. Caci coada e si catre oras ..inclusiv cand plec eu de la munca. Asa ca in fiecare zi plecarea mea e o aventura. Trag aer in piept, bag muzica preferata si ma gandesc ca as fugi din orasul asta pana se termina nebunia..
Dar nu fug. Inca. ☺

Doar ma scufund adanc in mine..acolo unde se mai poate visa.
E din ce in ce mai greu sa ajung pana acolo caci totul e pe repede inainte. Parca nu se mai opreste goana asta..totul e mereu contra cronometru...zici ca ma alerga cineva.
As lua o pauza de la propria-mi viata. 
Bateriile sunt pe terminate..imi urla toti senzorii si se aprind toate becurile de avertizare. Ma fac ca nu le aud si nu le vad..dar ..cateodata..doar cateodata..imi vine sa dau cu toate de pamant, sa tip, sa plang, sa fug.. 
..
Hai..ca am vazut o priza..ma duc sa ma bag in ea. NU de alta, dar nu avem nimic de mancare..si cineva ar tb sa faca. Presupun ca eu 😀


Later edit.
Apoi daca asta e doar viroza..atunci e clar cea mai de kk dintre toate.
De doua ori am fost gata sa chem salvarea. Ba chiar pediatrul (cel cu whatsapul) mi-a zis sa mergem frumusel la camera de garda..
Am rezistat pe baricade... pana acum febra la intervale de pana in 4ore..si cand spun febra apoi spun 39.6... care tot nu vroia sa scada...cu tot antitermicul..impachetarile si tot restul..

Maine..hai sa fie mai bine maine caci eu nu vreau spital!!! 😢😢

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉