marți, 21 octombrie 2014

In care se arata ca baiatul este deja barbatel:))




Suntem in masina si povestim diverse..la un moment dat ii spun razand
-da, papusa, asa facem..
-nu sunt paupusa ta! sunt baietelul tau! sunt copilul lui mami!
Da, are si el dreptate...:))


Seara, in dormitor. Construise super chestii cu lego, cu Andrei. Vin si ma apuc sa ii fac patul, iar Andrei ii spune
-hai, tati, strangem impreuna legourile astea?
-nu pot, tati, am tleaba aici! tlebuie sa fac patul cu mami! sunt ocupat acum, ai nitica labdale!
(in timp ce incerca sa puna si el cearceaful pe pat cu mine, dar descoperea ca e mult mai amuzant sa il pui pe cap si sa faci buhuhu ca fantomele din Pixi :P)

In cada. Hipopotamul baiat la el in mana, hipopotamitzele fetite la mine. Trei in total. I-a botezat: Tito- baiatul; iar fetitele Pipa si Pipo. S-au imbratisat si apoi s-au "implietenit". Tito le-a invitat pe fete la conurs, le-a dat masinutele sa se joace si ele, si-a scos si mingea sa o alerge in trei... Fetele, manuite de mine, s-au gandit sa-i ofere si ele niste..papusi.
-Tito, uite, ia si tu papusile noastre! Sa le dai sa manance si sa le culci si tu, da?
-Nu le invelesc eu la culcale! Nu e datolia mea sa le invelesc!!


Ajunsa acasa,stiind ca o dus-o de nas pe bona si a sarit somnul de pranz..
-ce ai facut, mami, n-ai dormit la pranz? pai asa ne-a fost vroba, ti-am zis sa citit doar trei carti inainte de culcare -nu toate cartile din raft!
(da, a pus-o sa-i citeasca una dupa alta vreo 10 carti, dintre cele mai mari, pana cand-evdient!- as arit din perioada de somn in aia de n-am chef sa mai dorm..)
incepe sa rada..si sa se alinte...
-am pacalit-o pe Nicoleta!!!!

2 comentarii:

  1. Ce dulce este el, cum are replica pregatita pentru orice! Delicioase conversatiile!
    Este baiat mare deja! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, da, devine baiat mare:) Dar..in acelasi timp...este inca atat de MIC...:)

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉