miercuri, 11 iunie 2014

Salutari de la tara..Din fata si..din spate..:)



4 comentarii:

  1. Se simte distractia! :) Este frumoasa regiunea Breaza, eu mi-am petrecut multe vacante de vara acolo in copilarie si erau mereu momente pline de bucurie si joaca in natura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte tare ne-a palcut. Eu nu-s mare fan al muntelui, dar..pentru el..o sa mai merg:)

      Ștergere
  2. Va invidiem ca stati la tara!
    LA noi e cald si mult praf!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ne invidia, ca nu stam la tara, stam chiar in buricul capitalei, dar am vizitat o tara de-a unei prietene..caci , din pacate, nici rude la tara nu avem.. :(

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉