marți, 19 februarie 2013

Liebster award pentru blogul meu! Multumeeesc :)

Am primit acest premiu de la Angie ,  multumesc pentru gand, pentru lectura blogului meu, pentru premiu!

Nu stiu foarte multe despre premiul acesta, dar important este ca un om din Virtualia asta in care ma plimb si in care imi astern gandurile, s-a gandit la mine si m-a citit cu placere. Iar asta ma onoreaza, chiar si cand nu primesc premii, darmite cand am mai si primit "recunoastere".
Iar pentru blogul meu acest premiu este de bun augur, pentru ca abia am deschis pravalia aici, iar parte din cititorii blogului vechi i-am pierdut...
Ce stiu despre premiu este ca se adreseaza blogger-ilor cu mai putin de 200 de subscriberi si este o modalitate de a-i face ceva mai cunoscuti altora.
Ca, atunci cand primesti acest Liebster, ai niste reguli de respectat..asa ca le voi respecta si eu.
 So...regulile sunt:
Care sunt regulile?
1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul;
2. Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi;
4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le;
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.

De multumit am multumit, asadar pot trece la raspunsuri...
11 lucruri despre mine..hm..Pai sa incepem asa: sunt o oama de 39 anisori de pe Pamantul asta, mama de baiat in varsta de 1 an si doua luni...Sunt o norocoasa in ceea ce priveste prietenii pe care-i am, nu sunt multi, dar sunt speciali. De altfel prefer intotdeauna calitatea, nu cantitatea. Poate doar la mancare le prefer pe amandoua (dar imi permit, caci am 54 chile!). Imi plac delfinii, cainii, caii, cartile, muzica, vinul rosu, Kenzo, albastru, mancarea buna (aaaa..am mai zis asta, nu?), mirosul de cafea neaparat la ibric! Mai presus de orice imi place marea sau oceanul- totul este sa fie si o plaja pe langa.  Daca n-ar trebui sa platesc facturi, asadar sa am job, as scrie. Nu imi place iarna- desi sunt nascuta in miez de ianuarie. Cred ca tot ce ni se intampla nu este degeaba, cred ca intamplarea nu este intamplatoare cu alte cuvinte... Cred in instinctele mele si, de cate ori le-am ignorat, s-a dovedit ca a fost o idee proasta!
Am zis mai mult de 11, nu-i asa?? :)

1. Ce te face fericit(a) intr-o zi obisnuita?
Lucruri mici, dar foarte importante pentru mine: o privire calda, un zambet, o incurajare, o imbratisare..dinspre cineva aropiat.

2. Care este persoana care-ti alina nelinistile?
Sunt greu de linistit, cand ma apuca...asa ca eu sunt singura care reusesc sa ma potolesc. O fi bine..o fi rau...nu stiu.

3. Ce invat de-al tau crezi ca are si dezvat?
 Fumatul.Nu comentez mai mult...

4. Ce trasatura din caracterul unui om apreciezi cel mai mult?
Sinceritatea. 

5. Cum te relaxezi?
Mai bine zis cum ma relaxam..pentru ca, in ultima vreme nu mai pot face niciunul dintre lucrurile pe care le voi insira mai jos...Ma relaxam sofand! Pe bune, cand nu eram in apele mele ma urcam in masina si-o luam incotro ma ducea drumul...fie prin oras, fie in afara... Sigur, nu va ganditi ca faceam asta in mijlocul unei zile din timpul saptamanii...Nuuu...Noaptea!
Apoi mai era una: stateam si cate-o noapte intreaga sa vad filme. Sau cate-un weekend intreg...E o alta lume, ies din lumea reala si ma mut cu totul in filme.
A treia metoda de relaxare este dansul. Zbor din capul meu in muzica si ma pierd si ma regasesc si iar ma pierd. Nu dansez pentru ochii care ma vad, dansez pentru mine, pentru ochii de dinauntrul meu! Si, da, cica asa dansa si bine :)

6. Ce faci atunci cand esti foarte, foarte suparat(a)?
In 99% din cazuri..sun o prietena . In orice caz, in ultima vreme am decis sa nu-mi mai pierd energia si timpul pe suparari. Asa ca nu ma poticnesc in ele, nu raman blocata pe loc din cauza lor, merg mai departe si stiu ca au si supararile rostul lor..si invat sa traiesc cu ele ca fiind un "ceva" dintr-un agrenaj complet care pune in miscarea viata noastra.
Pana la urma si supararea este o emotie, iar emotiile ne arata ca suntem INCA vii :)

7. Ai un scriitor roman preferat, sau vreo 2-3 daca nu te poti hotara la unul singur?
Nora Iuga, Mircea Cartarescu, Camil Petrescu. 

8. Cea mai buna distractie cu prietenii care ar fi?
Oh, una simpla, simpla! Statul la povesti...la filme..la barfe..la o cafea la ibric si (cam multe) tigari...Din astea...

9. Ai (in plan) copii?
La categoria copii n-am functionat pe baza de plan. De fapt, nu prea functionez eu pe baza de planuri, in general! Am un copil, un baietel. Andrei Stefan, 1 an si doua luni. N-a fost neaparat in plan, dar a fost primit cu mare surpriza si bucurie. Si cu MARE IUBIRE!

10. Atunci cand altcineva este nedreptatit preferi sa ignori si sa nu te bagi sau reactionezi?
Din pacate cam reactionez. Spun din pacate pentru ca nu o data mi s-a intamplat sa ma trezesc bruftuluita ca m-am bagat taman de persoana careia i se facea respectiva nedreptate. Si-atunci...am ajuns sa ma intreb de ce n-oi sta eu cumintica, in banca mea?! :)

11. Crezi ca greselile se repara?
Cred ca " a gresi" este ceva extrem de relativ...asa ca mi-e foarte greu sa dau verdicte in zona asta. Totusi, mergand pe ideea ca ajungem (vrem nu vrem) sa definim la un moment dat, conform criteriilor noastre (adica extrem de subiectiv!) ceea ce "e bine/nu e bine"....ceea ce e gresit/nu e gresit...hm....nu, nu cred ca se repara. Nimic din ce facem sau din ce nu facem nu dispare pur si simplu...toate raman asa cum s-au intamplat...nu exista un burete magic cu care sa stergem tabla intamplarii vietilor noastre.
Nu cred ca se repara, dar cred ca putem face astfel incat ele sa devina mai putin grave/importante pentru cei carora le-am gresit. Si mai cred in puterea magica a iertarii cerute din suflet, nu cu falsitate sau din datorie.

Si acum...cele 11 intrebari pentru bloggeritele pe care le voi alege...

1. Ce preferi: aur sau argint?
2. Care-i cea mai mare nazbatie facuta in copilarie?
3. Care-i locul unde ti-ar placea sa traiesti?
4. Ai un produs cosmetic fara de care n-ai rezista mai mult de-o saptamana?
5. Cand ai dormit ultima oara la pranz?
6. Numeste 2-3 superstitii- daca ai asa ceva.
7. Cand i-ai spus ultima oara cuiva "te iubesc"?
8. Daca ai putea sa schimbi epoca in care traiesti- ce epoca ai alege?
9. Care-a fost cea mai grea alegere/incercare din viata ta?
10. Mare sau munte...ce preferi?
11. Dulcele preferat.
Ma gandesc putin si revin cu nominalizatele/premiatele mele... Va fi cam greu, caci am lipsit din zona bloggerilor anul in care am stat cu bebe, dar..cred ca ma voi descurca... Si sper ca si ele sa intre in joc :)

Iata si pe cine premiez:
Ana 
Mikidos
Printesaurbana
Catalina









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉